Thursday, March 24, 2016

SDI 55: Ajaran Menyeleweng

Assalamu Alaikum Ustaz tolong comment amalanku mula tahun 1987 aku bersolat membaca sepertimu yang ditulis:
Aku baca: Attahiyatu wala mubarakatus salawatu taiba
Allah Jawab:Assalamu Alaika Ayyuhanbiyu warahmatullahi taala wabarakatuhu
Aku Jawab: Assalamu Alain was ibadillahis slihin.
Tarik napas: dalam napas kalimatul : HU niat sertanya ana ,baru aku shahadat:Lailahaillallah,LA maujudun bihaqin illallah,LA maksudun bihaqin illallah,LA mahbudun bihaqin illallah,LA matlubun bihaqin illallah,Lahaula walaquwata Villa billahil aliyil ajiem.
Allah Jawab :Mohammadurasulullah.
Guru ajar aku masa umur aku 20 tahun dia cakap system solar INI mengekuti syster Rasulullah besolat mengadap tuhanya bagay mana system pembacaan Alfatiha di antara Abd & ran begitu juga Attahiyatu & shahadat di Bagus dua di antara pesolat Mohammad Kita Laillaillallah & Tuhan rabbulalamin Jawab :Mohammadurrasulullah-please comment.
Halal ka darah kafir lau menafikan atau bangkang pembentangan undang2 Allah dalam negara sepertimu hudud,
Tolong komen
Jawapan:
Jangan amalkan, sebutan lafaz yg banyak menyeleweng. Tinggalkan segera golongan yg mengajar ajaran seperti ini. Buat aduan ke jabatan agama negeri, supaya dapat dibendung dgn segera.
Wallahu a'lam.

0 comments: